A blog by Jorge Garcia.

Saturday, May 22, 2010

Spoiler from the Finale

Hurley loses his keys in the flash sideways.
And you'll never guess where he finds them.

55 comments:

Xeyedmary said...

I hope that wasn't your favorite shirt! Your posts always make me laugh! I can't wait until tomorrow night for the finale- best wishes Jorge!

Pikko said...

Just read your Variety article, great piece! Best of luck in your career!!

Nicole K said...

I guess my brother was wrong when he said: "You can pick your friends. You can pick your nose. But you can't pick your friends' nose".

cat said...

hahaah! great photo!

Damon said...

Digging for LOST treasure?

carmar76 said...

LOL cute.

Also wanted to tell you that your article the other day was very insightful & beautifully written! Thanks for sharing w/ us!! : )

Jen said...

I have a picture of my kids in front of that same statue! We were on Oahu back in February. Now every time I look at the picture I'll be reminded of Hurley "looking for his keys". :)
http://m.flickr.com/#/photos/jenandjeff/4370914790/

Jo said...

Okay. I laughed. Pretty cute.

jonna said...

Haha. Oh man, that totally reminds me of Double Dare. Do you remember that game where the contestant had to find the flag in the giant nose? Hope he found those keys : )

Rebecca said...

LOL He really could pay someone to retrieve them though ;)

Irish Girl said...

Hmmm. That SO reminds me of a scene I saw in "The Mummy Returns". But it didn't end very well for the guy's hand.

Irish

andreclau said...

Wow! The Island is the Easter Island!!! I knew it! Lol!
Smokey converts into a Moai!!!!!
Wooowwwwwwwwwwwwwwwww

Galkafisher said...

lol i can't wait

Debbie LJ said...

You gave me a big laugh with that one!

Jake said...

Pick a winner hahaha

YELLOWDOG GRANNY said...

your going to need a longer arm.

Amy Sue said...

You're a nut. Thanks for the laugh. :)

Henry Wasserman said...

Which one is Hurley?

A Comedic Author, With Rat Training Tendencies said...

I hope you picked a winner!

mrs.mao said...

Jorge, Hope you didn't find anything else in that nostril!!! lol

Ben said...

That is hilarious. Where's this snot..er...shot taken?

Peeboo said...

Only Jacob nose.

Aaron Wexler said...

Looks like you LOST your arm too!

Carrie said...

That's like something from Double Dare.

Max said...

Man that's where I -always- find my lost keys. It must just be some kind of key magnet, like between the couch cushions.

Joan Crawford said...

In a butt?

But whose butt, Jorge, whose butt?

Bryce Torcello said...

hahahaha. loving the humor!.. and definitely can't wait for the finale. :D

chunky_lover68 said...

All roads in LOST lead to Nunu taking over the island. Vincent is the smoke monster. Hurley's keys are on a loop set up by Sayid's cat, and it's all because of what Kate's horse did.

Lance said...

HAHAHA! I knew it!

Will D said...

hahaha. i can't wait for the finale. I'm actually counting down the minutes until my life is over :P.

The Momma! said...

Nice! LOL! I'll miss Tuesdays. Now how will I get my older girls to do their chores?!

Skye said...

lol, you scared the crap out of me! I saw the title spoiler and I quickly closed the page but I still saw 'hurley loses...sideways' something. I spent over an hour disappointed that I'd ruined the finale (I'm in Australia and we don't get it til Wednesday!)
It was bugging me so much that in the end I decided to just come back and read it anyway...and I feel much better now, thanks. :)

evangelineetlost said...

hello my name is Marianne Raciquot and I am lost fan !!
today it's the beginning of the end of Lost!!!
thank you so much to be so nice with your fans!!
I'll miss you!!!!!I'm very fan about two people on lost Evangeline Lilly and you!!!!
you're so nice and funny
much love from Marianne Raciquot

sorry for my english but I'm french
xoxo

LacieJ said...

Tonight I will watch the final episode. Last night I watched the first again and Baby I am amazed at the way this show has been building to this moment in time. I have not missed an episode and do not think that I can say this about any other show that I have been a fan of. M.A.S.H.407 has been off the airwaves for along time, yet I remember the great show with fond memory. As I place LOST in my mind with the other great show of all times, I shall miss you the most Jorge as Hurly. You are my Hawkeye of LOST. You are even more real to me because of this Blog. Thank you Thank you your Fan for always. Lacie Garrett

ChiTown Girl said...

I'm sure I'm not the first to send this, but you should check these out:

http://cakewrecks.blogspot.com/2010/05/lost-sweets.html

KB said...

My 9yo & 7yo now think you are the coolest person ever.... :)

Damon said...

Please read email from me to GJB

Merujo said...

If you withdraw a cyborg arm, I smell spin-off! ;)

Just wanted to tell you how much I've enjoyed you as Hurley all these seasons. It will be really hard to say goodbye to him (and the rest of the usual suspects tonight.)

Hurley has a real place in my heart. My late brother was a very Hurley-like guy - he felt a real connection with him - and my very last conversation with him was about Lost. We had a photo of you as Hurley at his memorial service. :)

My friend Javi (Grillo-Marxuach) told me once that making a real impact in people's lives is one of the best things you can do with your creative work. Please know that you made a real impact on my family.

Thanks to you and all your Lost friends for the awesome ride. If you ever find yourself in Washington, DC, come by National Geographic, and I'll give you the tour.

Cheers,

Merujo

Adriana said...

Jorgeeee, snif snif! everything's over today :_( I'm sad... but I made a cake to celebrate or simply to make everything less bitter... anyhow... I sort of made a Dharma logo cake with very tropical flavors (mangoes and coconut) and I wanted to show it to you cause I know you bake and blah blah... and to say thank you for 6 amazing years!

Nadine said...

Hello:)I just found your Blog and I just wanna say that I'm a huge Lost-fan and you are my favorite character on the show.I still can't believe that the show is coming to an end,it seriously makes me wanna cry.I know it's ''just'' a TV show,but I think it means so much to so many people.Here in Germany they just aired the 5th season,but I'll be watching the final episodes online,I definately cannot wait another 6 months or so till they air it here on TV.
Wish you all the best for your future and thank you for the most entertaining TV Show ever.

Chris said...

Lost Season Finale Leaked - Last Minute of the Finale - SPOILERS on youtube: http://www.youtube.com/watch?v=2Q0WRRxBj4M

moon said...

LOL! Thanks for that um...nugget of information.

Suz said...

bwahahaha!! We have tons of pics of our kids doing the same thing!! You just earned about 100 cool points from our 10-year-old.

James Hernandez said...

Jorge,

I knew you were a 'nose picker' I was surprised to learn that it wasn't your own. :P

Jason said...

Hey Jorge, you guys did such a phenomenal job on the show. That line when you told Jack you're not going to the boat with Kate and Sawyer was the best! I'm really digging your site, I wish you the very best in your career.

Urban Elysium said...

HAHAHA. ;p

iaintnopeterpan said...

We are going to miss seeing you and Beth around Kailua town. Those late night runs to Safeway will just not be the same. I didn't want to invade your privacy to ask for an autograph or picture, now I wish I had. Hope to see lots more of you in the years to come.
The finale was GREAT!

Mindy said...

I thought of this as Sawyer was reaching for the candy bar in the finale. He may have gotten on the cover of that magazine, but this image covered up that scene!

Jeni said...

I loved loved loved the finale. I loved that it came down to you(Hurley)...wont go anywhere more for fear of a spoiler to some.

I will miss LOST more than any tv show i have ever watched. it was a great 6 years.

Best wishes my friend! hope to see you in something else soon!
:)

Rhiannon said...

This nearly made me laugh out loud and I'm at work... *bad Rhiannon, bad!*

Thank you so much for the past 6 years, Jorge. Hurley was made of awesome! And you totally made him awesome.

badmuthafudruckers said...

That looks like one of the heads that was on the final challenge on Double Dare. I'm pretty sure you had to reach up into the nostrils to find the flag.

Tiffany NoƩlli said...

In my Blog, I wrote about the end of Lost. And I pointed out your blog. Kisses! :-)

http://tiffanynoelli.blogspot.com/2010/05/lost-end.html

Godface said...

Cheers, Jorge.

Jay said...

I remember doing something like this at the museum, too. :)

Malea said...

Did you share your gum gum, dumb dumb;)?